У статті “Історія Mitsubishi Pajero Pinin: Європейський позашляховик від італійського ательє” розглядається історія та основні характеристики Mitsubishi Pajero Pinin, європейського позашляховика, який було створено спільно з італійським ательє Pininfarina. Стаття розповідає про початок проєкту, дизайн та характеристики автомобіля, його технічні особливості та проблеми, з якими зіткнулися власники. Також наводиться інформація щодо продажів автомобіля та висновок про його успішність на ринку. Загальна ідея статті полягає в тому, що Mitsubishi Pajero Pinin був цікавим та незвичайним представником свого сегменту, який зміг знайти свою аудиторію і став гідним представником свого класу.
Історія Mitsubishi Pajero Pinin: Європейський позашляховик від італійського ательє
В період з 1998 по 2006 роки, Mitsubishi представила на європейському ринку тридверний позашляховик Pajero Pinin. Цей автомобіль було створено відомим італійським кузовним ательє Pininfarina, як міні-версію популярного моделі Pajero. На ринку автомобіль конкурував з такими моделями, як Toyota Land Cruiser SWB та Suzuki Jimny.
Початок проєкту Mitsubishi Pajero Pinin
Проєкт було започатковано у 1996 році під час зустрічі представників Mitsubishi та Pininfarina. Ця зустріч була присвячена обговоренню можливості співпраці для створення нового автомобіля. Угода про співпрацю була підписана лише у 1997 році. Згідно з умовами угоди, Pininfarina мала розробити та виготовити для Mitsubishi компактний позашляховик. Презентація нового автомобіля відбулася на Женевському автосалоні 1999 року.
Дизайн та характеристики Mitsubishi Pajero Pinin
Pajero Pinin був представлений як укорочена та трохи плеската версія звичайного Pajero. Розмір колісної бази міні-позашляховика становив лише 2161 мм. Спочатку модель пропонували у тридверному кузові, а двома роками пізніше з’явилася п’ятидверна модифікація. Інтер’єр був типовим для автомобілів 1990-х років: пластиковий, сірий та нудний.
Технічні характеристики Mitsubishi Pajero Pinin
Міні-позашляховик було оснащено 1,8-літровим двигуном I4 потужністю всього 120 к.с. Мотор працював у парі з 5-ступінчастою механічною або 4-ступінчастою автоматичною коробкою передач на вибір. Цей скромний агрегат не дозволяв Pajero Pinin претендувати на спортивний статус повноцінного Pajero. Але з бездоріжжям автомобіль справлявся чудово, завдяки системі повного приводу Mitsubishi Super Select під назвою SS4-i.
Проблеми та продажі Mitsubishi Pajero Pinin
Складна система підвіски з високим передатним числом (1,54:1) та надто маленьким ходом стала проблемою для власників. Також через унікальну конструкцію передньої підвіски проблемною була установка шин більшого розміру, ніж заводські 215/70R16. Навіть при такому розмірі вони всього на 18 мм нижче за пластину стійки McPherson. Через це у деяких автомобілістів виникали проблеми із встановленням ланцюгів протиковзання. Крім того, у багажному відділенні Pajero Pinin містилося не більше, ніж у звичайному купе.
З 1998 по 2005 рік в Італії Mitsubishi вдалося продати трохи більше 64 000 автомобілів Pajero Pinin. У Японії позашляховик був популярнішим — 177 132 екземпляри з 1998 по 2007 рік. У модельній лінійці марки його замінив Outlander та його модифікації.
Цитата автора сайту
“Незважаючи на деякі технічні проблеми, Mitsubishi Pajero Pinin залишається одним з найбільш цікавих і незвичайних представників свого сегменту.”
Висновок автора сайту
“Можна сказати, що Mitsubishi Pajero Pinin був досить успішним проектом, який зміг знайти свою аудиторію. Цей автомобіль став гідним представником свого класу, показавши високий рівень якості та надійності.”
Джерело: autocentre.ua